مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 16:472022-03-22اقتصادي

پیگیری| اراضی 350 هکتاری برای نهضت ملی مسکن بندرعباس اختصاص یافت


با اعلام استاندار هرمزگان و با موافقت وزیر راه و شهرسازی اراضی 350 هکتاری بندرعباس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال انتشار مجموعه گزارش ها و اخباری مبنی بر ضرورت اختصاص اراضی 350 هکتاری در بندرعباس در خبرگزاری فارس و دیگر رسانه های استان برای طرح نهضت ملی مسکن و بیهوده بودن اقدام راه و شهرسازی هرمزگان در اختصاص شهرک علوی برای طرح اقدام ملی برای بندرعباس بدلیل فاصله بسیار زیاد، حالا مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز سه شنبه دوم فروردین در خصوص اجرای طرح ملی مسکن و رفع دغدغه مردم شهر بندرعباس اظهار داشت: با اطلاع کامل از دغدغه مردم شریف استان به ویژه دغدغه مردم شهر بندرعباس رایزنی در خصوص در اختصاص یافتن زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر آغاز شد.

  ** فارس من جای نابجای شهرک علوی برای طرح جهش تولید مسکن/ خانه ای در 40 کیلومتری بندرعباس برای مهار قیمت در مرکز استان! وی افزود: طی مکاتبات انجام شده با وزیر راه و شهرسازی دغدغه مردم مطرح و بر حل این معضل از طریق اختصاص زمین در محدوده شهر تاکید شد که خوشبختانه وزیر محترم نیز در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری| اراضی 350 هکتاری برای نهضت ملی مسکن بندرعباس اختصاص یافت

پیگیری| اراضی 350 هکتاری برای نهضت ملی مسکن بندرعباس اختصاص یافت